Friday 25 November 2011

24th November.. It's HIS Birthday!!!...


SELAMAT HARI JADI.. My Sayang... Just a simple celebration from us.. 'CARAMEL CHOC CAKE' dan lilin lilin iteww.. hehee.. Semuanya idea spontan dari kami dua beranak kat umah ni.. Badan tak berapa sihat, so otak pun jammed.. Hanya ini yang termampu ku lakukan di Hari Lahirmu tahun ni.. Apa apa pon, Moga Dipanjangkan Umur, Dianugerahkan Kesihatan yang Baik, Dilindungi, Dimurahkan Rezeki dan Dirahmati ALLAH SWT sentiasa.. Itulah doa yang paling ikhlas dariku, Isterimu.. Mudah mudahan dimakbul tuhan.. Amin Ya Rabbal Alaminn..


Seawal pagi lagi saya telah mula menyediakan PULUT  KUNING & KARI TELUR BERKERISIK. Mmm.. Suami saya ni anak jati JAWA. Mengikut adat orang Jawa, kalau Hari Lahir, kena buad Pulut Kuning & Kari Telur. Mesti Kari Telur jugak, kari lain tak boleh kata mereka.. Napa eak?? Kena wat research nih.. Pastu kena bagi pada rumah orang pada bilangan yang ganjil. Haa.. itulah pesanan yang saya terima dari Keluarga Mertua saya. So, i follow jer lahh.. Memandangkan badan tak berapa sihat, tak larat nak drive, saya suruh jer laa Suami saya bagi pada teman teman di pejabat dia. Jadilaa utk lima orang.. cukuplaa sudah buat memenuhi syarat ganjil tu kann.. :)


1 comment:

Anonymous said...

Saya peminat akak..baru jumpa blog ni..wow, best2 nye rugi xtahu dr awal..teringin nk jafik mcm akak..untung suami akak!!!