Saturday 28 April 2012

Just a Simple DINNER tonite


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera Semua   :)


Selamat Berhujung Minggu juga buat semua. Moga bergembira di samping keluarga tercinta.. Arini saya tersangatlaa penadnyerr.. Pepagi dah buat gardening. Keliling rumah dah semak sangat. Petang tadi sempat jugak buat untuk minum petang. Nanti next entry saya masukkan cerita Apam Nasi saya tu yer.. hehee..




Makanya malam ni buat yang sempoi jer jadilaa untuk kami tiga beranak kann.. Saya masak NASI GORENG BELACAN ngan TAHU JEPUN with MIX VEGE.. Bukan apa, teruja sangat nak guna Belacan Papar yang saya baru bawak balik dari Kota Kinabalu tu, Tapi memang sedaplah. In betol laa rasa dia kat Nasi Goreng tu tadi. Patut ramai kengkawan cakap Belacan Papar terbaekk. Memang terbuktilah.




Kebetulan ada pulak sesat picture Belacan Papar yang terkenal ni dalam tab saya.. Dapatlaa saya share ngan kengkawan yang tak pernah lihat rupanya belacan tu kat sini. Yang bentuk 4 segi tulaa dia Belacan Papar tu.




Kota Kinabalu tetap terpahat dalam ingatanku.. Really had a nice n enjoyable trip. Insyaallah.. Panjang umur, ada rezeki akan ku datang lagi. Insyaallah.. :)




Salam Ceria Semua.. Luv uol.. Muahhh.. :D


2 comments:

Amie said...

Memang belacan Papar terbaik.... selalu gunakannya, ramai pula kalangan rakan yang jadi pengedar belacan ini...he he hehh

Shiela said...

betul Amie.. :)