Wednesday 6 March 2013

TERIMA KASIH SEKALI LAGI 'AROMA'.



ASSALAMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA SEMUA.. :)

Alhamdulillah 8 jenis recipe saya dikongsi di MAJALAH AROMA Keluaran bulan MAC ini. Kalini ni bergandingan dengan adeq QASEH HONEY dan beberapa Chef lain. Tahniah yer QH cayang.. Adeq memang berbakat besar dan nampak sangat bersungguh dalam setiap sentuhan yang dipersembahkan. Keep it up!. Semoga terus berjaya di masa akan datang.




Seperti yang saya maklumkan, pada MAJALAH AROMA KELUARAN BULAN FEBRUARY lepas ada sedikit 'RALAT' atau kesilapan pada gambar masakan saya. Jadi seperti yang dijanjikan pihak AROMA telah menyiarkan kembali iaitu resepi CHOC MOIST CHEESE CAKE dan STRAWBERRY GLAZE PIE. Terima kasih banyak banyak kepada adeq SITI DIMIATI AWE selaku Editornya yang telah membuat pembetulan dan juga sentiasa memberi ruang buat saya. Paling saya suka, bulan ni saya dapat masukkan gambar saya dengan anak tunggal saya FARRAH NUR SHAFIENY. Mudah mudahan dapat membakar lagi semangat dia untuk ke dapor tu. Senanggg sikit ibu dia.




Pada kengkawan yang berminat, bolehlah dapat di kedai kedai buku berhampiran. Kena cargas taww.. kalau lambat saya tak gerenti boleh dapat ker tak. Masa gi cari kat Bukit Jelutong ni semalam dah tinggal 2 naskhah terakhir jer. Achee kedai buku dan sokkabor tu cakap, "Ini buku banyak laku, banyak cepat sudah habis".. hehee.. chomel jer Achee tu.. Kisah benar ni, saya tak bohong.. Makanya, dek permintaan yang sangat tinggi saya harap dapatlah pihak AROMA print lebih banyak lagi, tambahkan lagi jumlah terbitan setiap bulan. Bayangkanlah, baru minggu pertama di awal bulan Majalah ni dah habis di pasaran. Apa pun, ini cuma pendapat saya jerlah tapi rasanya tak salah matematik saya tu kann.. hehehh..




Akhir kata, pada teman teman yang sentiasa menyokong dan memberi perangsang.. Jasa kalian semua tidak pernah saya lupakan. Insyaallah saya akan terus berkongsi ilmu yang saya ada selagi termampu dan terdaya. Jumpa lagiiii.. Love uol sangat sangattt.. Muahhhh.. Daaa..



13 comments:

Zue El Razak said...

tahniah kak shiela... zue pun dapat offer gak...ni tak sabo nak tunggu next month punya keluaran..

http://tarabozu2@blogspot.com

umi's cup cake said...

Tahniah kak.. sesuatu yang ikhlas akan dapat ganjarannya...

Gee® said...

Tahniah sis...

Qasey Honey said...

terima kasih kak Shiela...TAHNIAH jugak buat akak sbb dh 2x bturut2 muncul dlm mjlh tsebut..moga akak jugak akan terus sukses lg..

tun_telani said...

Tahniah kak sheila :)

Kebun Ibu said...

tahniah kak sheila..semenjak majalah aroma terbit sekali pun saya x dpt nak memilikinye...puas saya cari di kedai buku...tetapi hampa...

dZana said...

tahniah shiela.. tumpang bangga n gembira..

Shiela said...

Terima kasih Semua.. :)

zila norazila said...

tahniah kak shiela..
happy dan tumpang bangga..moga lbh byk lagi resepi best2 lps nie..:)

sury@25february said...

tahniah kak..sorry lambat sikit wish..hee..kite suka nasi tomato tu..tiap2 thn mesti buat tuk open house..satu family suka..fav..nnti blh try resepi kak shiela ni pulak.

Azie Kitchen said...

Tahniah. Anda yg hebat dan terbaeekk

Unknown said...

Tahniah Kak Sheila..

selama ni hanya tengok gambar-gambar yang akak upload kat fb..
very tempting!!

dah lama sangat tak jumpa akak..
wishing you all the best in the future..:)

SHCO said...

Nicely done article and interesting information. Thanks for your hard work on such topic.
lawyer malaysia
tmt malaysia
law firm malaysia